Szkolenie storytelling

Po co komu storytelling?

Jeżeli Wasz produkt nie wyróżnia się od produktów konkurencji…
…wyróżnij go niepowtarzalną opowieścią. 

albo inna sytuacja:

Do kupna zegarka za 12 zł wystarczy wyłącznie informacja, gdzie go można kupić.
W tym wypadku potrzebujesz reklamy.

Jednak do kupna zegarka za 75.000 zł klient potrzebuje dowiedzieć się dlaczego ma go kupić.
W tym wypadku potrzebujesz dobrych opowieści.

Te dwa przykłady, to oczywiście dopiero początek – opowieści zmniejszają dystans pomiędzy Twoim produktem i klientem, wpiszą go w nowy kontekst, służą do budowania kultury wokół Twojego produktu i Twojej marki. Pomogą też w wielu, wielu innych sprawach…

Potrzebujesz nowych opowieści?
Wykreujmy je na warsztatach!

Jak wyglądają warsztaty?
Wypływają z doświadczenia

To 20-letnie doświadczenia pracy w telewizji w pigułce: połączenie najlepszych technik scenariopisarskich, aktorskich i reżyserskich

Kreatywne

To kombinacja najlepszych technik kreatywnego i twórczego myślenia.

Praktyczne

Obejmują całkowity zakaz nudnego teoretyzowania

Przydatne

Do bólu konkretne – bierzemy na warsztat Wasze potrzeby i zamieniamy w realne opowieści

Dlaczego warsztaty akurat u mnie?
Wymierne doświadczenie

20 lat wymyślania i realizowania historii na potrzeby telewizji.
Na koncie kilkaset zrealizowanych scenariuszy telewizyjnych jako autor i ponad tysiąc jako osoba nadzorująca prace literackie.
Dlaczego nie skorzystać z tego doświadczenia?

Testowane na scenarzystach

Ponad 10 letnie doświadczenie nauczania kreatywnego pisania.
Na najbardziej wymagających studentach.

Unikalne narzędzia

15 lat praktyki pracy na archetypach – metodyce pracy najlepszych hollywoodzkich scenarzystów.
Plus 10 lat praktyki nauczania tej metody.

Pomogę nieustannie

Pomoc w rozwijaniu wykreowanych opowieści