Po co komu storytelling?
Jeżeli Wasz produkt nie wyróżnia się od produktów konkurencji…
…wyróżnij go niepowtarzalną opowieścią.
albo inna sytuacja:
Do kupna zegarka za 12 zł wystarczy wyłącznie informacja, gdzie go można kupić.
W tym wypadku potrzebujesz reklamy.
Jednak do kupna zegarka za 75.000 zł klient potrzebuje dowiedzieć się dlaczego ma go kupić.
W tym wypadku potrzebujesz dobrych opowieści.
Te dwa przykłady, to oczywiście dopiero początek – opowieści zmniejszają dystans pomiędzy Twoim produktem i klientem, wpiszą go w nowy kontekst, służą do budowania kultury wokół Twojego produktu i Twojej marki. Pomogą też w wielu, wielu innych sprawach…
Potrzebujesz nowych opowieści?
Wykreujmy je na warsztatach!
Jak wyglądają warsztaty?
Wypływają z doświadczenia
To 20-letnie doświadczenia pracy w telewizji w pigułce: połączenie najlepszych technik scenariopisarskich, aktorskich i reżyserskich
Kreatywne
To kombinacja najlepszych technik kreatywnego i twórczego myślenia.
Praktyczne
Obejmują całkowity zakaz nudnego teoretyzowania
Przydatne
Do bólu konkretne – bierzemy na warsztat Wasze potrzeby i zamieniamy w realne opowieści
Dlaczego warsztaty akurat u mnie?
Wymierne doświadczenie
20 lat wymyślania i realizowania historii na potrzeby telewizji.
Na koncie kilkaset zrealizowanych scenariuszy telewizyjnych jako autor i ponad tysiąc jako osoba nadzorująca prace literackie.
Dlaczego nie skorzystać z tego doświadczenia?
Testowane na scenarzystach
Ponad 10 letnie doświadczenie nauczania kreatywnego pisania.
Na najbardziej wymagających studentach.
Unikalne narzędzia
15 lat praktyki pracy na archetypach – metodyce pracy najlepszych hollywoodzkich scenarzystów.
Plus 10 lat praktyki nauczania tej metody.
Pomogę nieustannie
Pomoc w rozwijaniu wykreowanych opowieści